2013 Őszi szezon – Összegzés

Most hogy lassan befejezem az őszi szezonos animéket, itt az ideje egy kis összegző irománynak. Az első benyomásaimról már írtam, de azóta van ahol változott a véleményem, van ahol nem.

Aoi Hagane no Arpeggio: Ars Nova

Ennél pont hogy változott a véleményem. Első rész után már-már dobni akartam, de inkább pihentettem egy kicsit, és újult erővel vetettem bele magam az időközben felgyűlt részekbe. Nem bántam meg.
Tény és való, hogy az ellenséges erőkről sokat nem tudunk meg. Se azt hogy honnan jöttek és miért, se az okaikat. Ettől függetlenül élvezhető lett a sorozat. Egyszer megérte megnézni, mint egy középkategóriás anime.

BlazBlue: Alter Memory

“A játék anime-adaptációja. Sajna nem volt szerencsém magához a játékhoz, és így gőzöm sincs mi történik az animében. De az már az első, sőt a második rész után is látszik, hogy biza kellett volna játszanom vele, ha érteni szeretném mi történik az animében.”

Ezt írtam első benyomásként és biza ez megmaradt az utolsó részig. Megvallom őszintén, csak azért néztem végig, hogy letudjam végre. De az utolsó pillanatig halvány fogalmam nem volt, hogy mi a fene történik a képernyőn és miért. Meg még most se.
Szóval csakis a játék ismerőinek javasolt a nézése, ellenkező esetben csak egy nagy katyvasz az egész.

Coppelion

Hát… felemás érzéseim vannak ezzel kapcsolatban. Jó is volt meg nem is. Bár személy szerint én egyszerűen csak élveztem nézni, már csak a hangulata miatt. Még ha nincs is sok értelme néha. Mert értelmetlen dolgokból nincs benne hiány, és van pár jelenet, ahol az ember kiakad az életszerűtlen dolgoktól. Bár erre csak annyit tudok mondani: Ez csak egy anime, minek komolyan venni, hisz nem azért nézi az ember.
Összességében ez is elment egynek.

Kyoukai no Kanata

Meh. Kb. ennyit tudok rá mondani. Egyszer nézős, youkaios különleges erős izé. Végignéztem ezt is, hogy letudjam.

Kyousougiga

Na ez már tetszett. Kaptunk a sorozat előtt egy ovát, ami elég katyvaszosan izgalmas volt ahhoz, hogy kíváncsivá tegye az embert, hogy mégis mi ez.
Na kérem, ebben a sorozatban szépen kifejtik nekünk. Szép sorban. Mellé kapunk egy kis FLCL feelinget.
Magas pontszámmal zártam ezt az animét.

Machine-Doll wa Kizutsukanai

Hát erről meg is feledkeztem. Majd valamikor sort kerítek rá.

Miss Monochrome

Nocsak, ennek is vége, most nézem. Akkor majd ezt is befejezem valamikor.

Nagi no Asukara

Dobtam. MEH.

Non Non Biyori

Az évszak nyertese SOL kategóriában. Hangulatos és néha egészen humoros, aranyos kis anime.

Ore no Nounai Sentakushi ga, Gakuen Love Comedy wo Zenryoku de Jama Shiteiru

Ez is még befejezésre vár. Bár lehet később nézem meg, annyira azért nem izgat a dolog.

Outbreak Company

Egyszer nézős anime. Annak viszont nagyon jó. Igazán poénos volt, és bizonyos szemszögből elég tanulságos is. Mennyire bele lehet szokni az otakulétbe, és a fétisekbe. A törp tanulók le is vezették a végeredményt az egyik részben: “Eternal loli” Ha már törp az illető. xD

Sekai de Ichiban Tsuyoku Naritai!

Ezt ugye dobtam, és milyen jól tettem. Nem is lett jobb a későbbi részek során sem.

Walkure Romanze

Ezt szintén mostanában fogom megnézni.

Yuusha ni Narenakatta Ore wa Shibushibu Shuushoku wo Ketsui Shimashita.

Az első benyomásban leírtak szinte befedik az egészet. Már csak Fino miatt is érdemes megnézni. A vége kicsit sablonosra sikeredett, de nekem ennyi még belefér.

Így a végén még pár cím:
Golden Time, Kill la Kill, Strike the Blood, Tokyo Ravens

Ezeket félretettem és majd akkor nézem meg egyben, ha befejeződtek. Így tudok másra is időt szakítani és addig sem foglalják a helyet a gépen.

Mondhatom elég gazdag egy évad volt ez, sok érdekes címmel. A Non Non Biyori vitte a SOL műfajban a pálmát. A WTF/WIN/feelinges kategóriában a két esélyes a Kyousougiga és a Kill la Kill, de az utóbbit még nem láttam, így ez addig döntetlen marad.

Reklámok
Kategória: ajánló, anime
Címke: , , , , , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

2 hozzászólás a(z) 2013 Őszi szezon – Összegzés bejegyzéshez

  1. Mangekyo022 szerint:

    BlazBlue Alter Memory
    Nem csoda, hogy nem értetted, ugyanis 2 (+ a második játék 2 újrakiadása) játékot akartak 12 epizódba zsúfolni úgy, hogy ebből 2 részt áldoztak az első játékra! :/
    Isszonyatosan fail anime adaptáció! Inkább a mangát tudnám javasolni, a Chemical-t, mert az legalább jól is nézz ki és érthetőbben el van magyarázva minden!
    Coppelion
    Platonic Hearts mellet a legrosszabb anime, ami valaha létezett! S pont az a legnagyobb baj, hogy elejétől a végéig halál komolyan akarja magát venni az anime!

    • Umaitachi szerint:

      A Blazblue játékok is már eleve nehéznek tűntek, mikor annó utánanéztem valamelyiknek. Az animét meg érdekességképp kezdtem el, hátha valami normálisat tudnak kihozni belőle. Tévedtem, túl sok karaktert hoztak be egyszerre.
      De ha tényleg 2 játékot akartak belezsúfolni, az nagyon fail. xD

      Coppelion… igazából nekem még tetszett is. Mondhatnám hogy jó volt a grafika, de az ugye nem minden. Csak az alapsztori fogott meg, a többi meg csak a ráadás. Majd egyszer azért rálesek a mangájára még, majd ha több fejezet jött ki. Látom azért az továbbmegy a sztorival.

Vélemény, hozzászólás?

